top of page
Wykład konferencyjny
LOGO-TLF-2023.png

Prelegenci

Transport&Logistics Future 2023 to prestiżowa konferencja, gromadząca wybitnych prelegentów z różnych obszarów związanych
z transportem i logistyką. Ci prelegenci, wiodący eksperci w swoich dziedzinach, przynoszą nie tylko bogate doświadczenie, ale także innowacyjne pomysły i wizje dotyczące przyszłości branży. Poprzez swoje prezentacje, inspirują i edukują uczestników, dzieląc się nowymi trendami, technologiami oraz strategiami, które mają na celu przekształcenie i optymalizację systemów transportowych
i logistycznych.

Wieloletnie doświadczenie prelegentów na konferencji Transport&Logistics Future 2023 obejmuje zarówno sektor publiczny,
jak i prywatny. Wśród prelegentów znajdują się liderzy branżowi, którzy odnieśli sukces w zarządzaniu operacjami logistycznymi na dużą skalę. Ich praktyczna wiedza i umiejętności pomagają uczestnikom zrozumieć wyzwania związane z rosnącymi oczekiwaniami klientów, zrównoważonym rozwojem i efektywnością operacyjną.

Ponadto, prelegenci z konferencji Transport&Logistics Future 2023 to również eksperci technologiczni, którzy badać najnowsze trendy w dziedzinie transportu i logistyki. Przedstawiają innowacyjne rozwiązania związane z automatyzacją, sztuczną inteligencją, big data oraz e-commerce, które mają na celu poprawę efektywności, redukcję kosztów i zwiększenie konkurencyjności w branży.

 

Prelegenci z konferencji Transport&Logistics Future 2023 to elita profesjonalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem
i wizją dotyczącą przyszłości transportu i logistyki. Ich prezentacje stanowią inspirację dla uczestników, zachęcając do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i adaptacji do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego.

1
2
3
4
5
6

Dr. Martin Schwemmer 
Managing Director, BVL

Keynote speaker

Martin Schwemmer jest dyrektorem zarządzającym Bundesvereinigung Logistik e. V. (BVL), gdzie odpowiada za innowacje, marketing oraz dalsze działania szkoleniowe i edukacyjne BVL. Do początku 2022 r. był starszym konsultantem w Fraunhofer Working Group for Supply Chain Services SCS, gdzie od 2011 r. był autorem serii badań "The Top 100 in Logistics" - która stała się najważniejszą pozycją słuążcą do opisu i analizy sektora logistycznego. Przez kilka lat badał start-upy w logistyce i napisał pracę doktorską na temat sukcesu tych nowych firm logistycznych. Jest członkiem niemieckiego "Logistics Expert Summit" i zasiada w jury "Logistics Hall of Fame".

Dr_edited_edited.jpg
Prof.  Wojciech Paprocki  – SGH w Warszawie.jpg

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki 
Dyrektor Instytutu Infrastruktury,
Transportu i Mobilności
w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych,  od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym

Jan Brachmann 
Prezes zarządu,
Seifert Polska

Ekspert w zakresie organizowania i planowanie transportów, zarządzania łańcuchami dostaw, kompleksowych rozwiązań logistycznych oraz budowania długotrwałych relacji z klientem.

Prezes Seifert Polska, firmy stanowiącej część międzynarodowej grupy logistycznej Seifert Logistics Group, sprawdzonego operatora logistycznego (z ponad 75-letnim doświadczeniem) sześciu potężnych sektorów gospodarki: branży chemicznej, dóbr konsumpcyjnych, farmaceutyków, przemysłu papierniczego i materiałów budowlanych. Natomiast od lat głównym motorem napędowym Grupy jest wyspecjalizowany sektor logistyki kontraktowej dla branży Automotive.


Seifert Polska, z siedzibą główną na w Mysłowicach na Górnym Śląsku, dostarcza zarówno krajowe, jak i międzynarodowe usługi spedycyjne oraz szeroki zakres usług logistyki kontraktowej (VAS) w magazynach na terenie Polski.

Jan Brachman
Bastian Ingenohl, Head Of Supply Chain Management, Mercedes Benz Manufacturing Poland_.jpg

Bastian Ingenohl 
Head of Logistics MBMPL

Mercedes Benz Manufacturing Poland

Prelegent

Michał Musielak_ok_edited_edited.jpg

Mgr inż. Michał Musielak  
Site Manager
Seifert Automotive Polska 

Michał Musielak, magister inżynier Politechniki Poznańskiej, ukończył studia na kierunku „Transport i Maszyny Robocze”,
a także studia podyplomowe: „Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem” oraz „Nowoczesna produkcja i logistyka”
w Poznaniu. Uzyskał z wyróżnieniem „Europejski Certyfikat Logistyczny – Senior Level”. Posiada wieloletnie doświadczenie
w zarządzaniu. Od 2004 r. związany z logistyką kontraktową dla branży Automotive. W latach 2010 – 2019 pełnił funkcję kierownika Oddziału Polkowice (obsługa logistyczna producenta silników wysokoprężnych). Odpowiadał za zarządzanie oddziałem w następujących obszarach: logistyka, obsługa klienta, jakość, finanse, HR oraz administracja. Wcześniej pracował
w spółce w oddziale poznańskim (obsługa logistyczna producenta samochodów użytkowych). Od 01.04.2019 zatrudniony w Seifert Automotive Polska na stanowisku Dyrektor Logistyki w Jaworze, gdzie od samego początku (greenfield), tworzył i rozbudowywał oddział spółki zatrudniający obecnie ponad 500 pracowników. Prywatnie: żonaty, ojciec dwójki synów. Lubi aktywny wypoczynek – uprawia amatorsko kolarstwo.

Katarzyna Byczkowska_BASF_edited.jpg

Katarzyna Byczkowska

Prezes Zarządu BASF Polska Sp. z o.o.

Katarzyna Byczkowska ukończyła studia na Politechnice Wrocławskiej oraz studia MBA na Uniwersytecie w Calgary.
Przez 10 lat pracowała dla Dow Chemical na różnych stanowiskach w Warszawie i Londynie, a karierę w BASF rozpoczęła w 2005 roku jako Kierownik Sprzedaży na Europę Północną, w Wielkiej Brytanii. Następnie pełniła funkcje komercyjne w Ludwigshafen, w Niemczech  (2006-2007) oraz w Warszawie, gdzie objęła stanowisko  Dyrektora Handlowego EUC i Rosji (2008-2012).  W latach 2013-2017 została oddelegowana do Barcelony, gdzie pełniła rolę Vice President, Sales & Regional Market Development Iberia. Lata 2017-18 spędziła we  Wiedniu jako Head of Controlling and Projects na Europę Centralną. Po powrocie do Polski w maju 2018 roku Katarzyna Byczkowska objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej BASF Polska, spółki, która jest wśród największych krajowych oddziałów koncernu BASF
w Europie. Obecnie BASF Polska to ponad 750 pracowników
i ponad 1 miliard 500 milionów EUR obrotu (2022).

Krystian Żurek 
dyrektor generalny, Fabryka VELUX
w Namysłowie

Krystian Żurek od 15 lat jest związany z fabryką okien połaciowych i kołnierzy firmy VELUX w Namysłowie. Współpracę z VELUX rozpoczął od wdrażania metodologii Lean Manufacturing w Namysłowie, następnie tworzył dział techniczny i inżynieryjny oraz zarządzał produkcją. Obecnie pracuje na stanowisku General Managera namysłowskiej fabryki.

 

Pan Krystian ma blisko 20 letnie doświadczenie w branży produkcyjnej i technologicznej. Przed rozpoczęciem współpracy z VELUX pracował w obszarach rozwoju i wsparcia technicznego produktów w Danfoss i Wibrem. Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej, ukończył również podyplomowe studia MBA Uniwersytetu Franklina.

0a4dd293-2e17-4055-aae1-303b73b0a094_edited.jpg
Grzegorz-Lichocik_BW.jpg

dr inż. Grzegorz Lichocik
Supply Chain & Logistics Network Expert

Proaktywny i innowacyjny przedsiębiorca, architekt tworzący zdrowe organizacje wypełnione zmotywowanymi i zaangażowanymi pracownikami, preferujący pracę zespołową, związany jest z branżą logistyczną od 1994 roku. Przez pierwsze 13 lat współtworzył rynek usług logistycznych w największej ówcześnie firmie na rynku Spedpol, która  następnie połączyła się i przekształciła w obecnie znaną powszechnie firmę DB Schenker.

W 2007 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu w polskiej organizacji niemieckiego operatora logistycznego DACHSER SE, będącego jednym głównych globalnych graczy. Pod jego kierownictwem w przeciągu kolejnych 14 lat Dachser, z organizacji dopiero co wchodzącej na nasz rynek i praktycznie nieznanej, stał się jedną z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych firm działających na rynku. Wprowadzone w Polsce przez Grzegorza Lichocika rozwiązania strategiczne i organizacyjne uznawane były jako referencyjne dla innych organizacji w koncernie i przyczyniły się do wzmocnienia pozycji firmy w Europie.

Po odejściu z Dachser na poczatku 2022 roku Grzegorz Lichocik skupił się na pracy konsultingowej w obszarze budowania strategii rozwoju i zwiększaniu efektywność w łańcuchach dostaw i logistyce. Razem z Prof. Wojciechem Paprockim (SGH) i Piotrem Szreterem (DGC) prowadzi badania i analizy rynku TSL w Polsce i CEE.

Adam Błuś 
Wydawca,
Eurologistics Media Group

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.

adam-błuś_edited_edited_edited.png
dr Robert Brachmann, Uhlmann Pac-Systeme_edited.jpg

inż. Robert Brachmann 
Uhlmann Pac-Systeme

Robert Brachmann jest konsultantem wykonawczym w firmie Uhlmann Pay-Systeme GmbH & Co. KG, którego pasją jest kierowanie interdyscyplinarnymi zespołami i wprowadzanie transformacji biznesowej poprzez skuteczne zarządzanie zmianą. Dzięki doświadczeniu w operacjach, planowaniu produkcji, analityce i SAP ERP, wnosi unikalny zestaw umiejętności do każdego projektu. Poza osiągnięciami zawodowymi, Robert jest zewnętrznym badaczem w zakresie zarządzania operacjami w TUM School of Management. Ta działalność akademicka pozwala mu pozostawać w czołówce trendów branżowych i wnosić najnowocześniejsze spostrzeżenia do swoich projektów. Ostatnie projekty obejmują Sales and Operations Planning,, profilowanie klientów oraz ustalanie cen i kosztów produktów modułowych. Jako prelegent Robert dzieli się swoją wiedzą w zakresie przywództwa w projektach, zarządzania zmianą i optymalizacji operacji, zachęcając odbiorców do przyjęcia zmian transformacyjnych.

dr hab. Marzenna Cichosz
prof.w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Marzenna Cichosz – dr hab., profesor uczelni i kierownik Katedry Biznesu w Transporcie SGH. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół logistyki i łańcuchów dostaw. Prowadzi badania w międzynarodowych zespołach w obszarze przedsiębiorstw logistycznych, ich innowacyjności, wdrażania technologii cyfrowych oraz transformacji w warunkach zmian klimatycznych. Kierownik Studiów Podyplomowych Menedżera Zielonej i Cyfrowej Transformacji Transportu (SGH). Koordynator na SGH ogólnopolskiego międzyuczelnianego programu Top Young 100 skierowanego do studentów logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML).

dr Marzenna Cichosz_edited_edited.jpg
Prof. Jaroslaw Brach.jpg

dr hab. Jarosław Brach
prof. Uniwersytetu
Ekonomicznego
we Wrocławiu

Dr hab. Jarosław Brach, prof. UEW jest pracownikiem Katedry Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jego zainteresowania badawcze obejmują wiele kwestii związanych z poprawą efektywności funkcjonowania m.in. drogowego transportu towarowego w warunkach szeroko pojętej jego ekologizacji. M.in. jest pionierem krajowych badań na temat zestawów klasy HCT/HCV - SEC, będących rozwinięciem koncepcji EMS 25,25 m. Zajmuje się również przewozami na ostatniej mili, wdrażanymi w ramach koncepcji tzw. bystro-inteligentnego miasta. Autor 90 artykułów naukowych oraz 10 własnych monografii, uzupełnionych przez współautorstwo trzech kolejnych monografii.

 

Marek Sielski
BASF

Prelegent

Marek Sielski Basf__.jpg
Weronika Czaplewska_edited_edited.jpg

Weronika Czaplewska
CSO Envirly

Strateżka, ekspertka ds. ESG i zarządzania śladem węglowym firm, organizacji, produktów i samorządów. 

 

Współzałożycielka i wiceprezeska Envirly - rozwiązania webowego do zarządzania zrównoważonym rozwojem, raportowanie ESG, śladem węglowym organizacji i produktu. Ma bogate doświadczenie w budowaniu strategii biznesowych i rozwoju projektów prośrodowiskowych.

 

Ekspertka programu Climate Leadership przy UN Environment. Członkini Grupy Roboczej ds. stosowania Taksonomii UE przy Ministerstwo Rozwoju i Technologii , członkini Komisji Środowiska Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego.

 

Prezeska Fundacji Rozwoju Zawodowego Quantitative Finance. Celem statutowym fundacji jest edukacja w zakresie finansów, w tym zrównoważonego rozwoju.  Absolwentka London School of Economics (Ekonomia, Filozofia) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Ekonomia, Matematyka). Doświadczenie zdobywała na międzynarodowych wyjazdach stypendialnych i szkoleniach (Chiny, Singapur, Stany Zjednoczone, Czechy).

Tomasz Łyszega
Global Account Manager
Poland&Baltic
CargoON

Ekspert i manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat związany z Grupą Trans.eu - twórcą jednej z największych platform logistycznych w całej Europie - gdzie odpowiadał za projekty marketingowe, budowę procesów sprzedażowych i wdrożenia rozwiązań technologicznych dla klientów w branży retail, rolnej, stalowej i budowlanej. 

 

Na co dzień wspiera firmy w transformacji cyfrowej i tworzeniu nowych strategii w obszarze logistyki. Obecnie jako Global Account Manager w CargoON koncentruje się na optymalizacji procesów organizacji transportu i awizacji z wykorzystaniem technologii, danych i relacji biznesowych. Do swoich priorytetów zalicza m.in. tworzenie elastycznych modeli zarządzania logistyką w oparciu o benchmarki stawek i wielopoziomowe struktury podwykonawców. 

 

Współtwórca i promotor wielu raportów i pism branżowych w tym Outsourcing Magazine, MM Magazyn Przemysłowy, Market Insights ON.

tomasz_lyszega_BW.jpg
maciej_wlodarczyk_BW_edited.jpg

Maciej Włodarczyk
LIBRA PARTNERS

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczony Manager, posiadający wiedzę i praktykę potwierdzoną w branżach : paliwowej , tworzyw sztucznych , farmaceutycznej - wyrobów medycznych oraz automotive. Obejmował funkcje Prezesa Zarządu oraz Prokurenta w spółkach transportowych, paliwowych i w branży produkcji wyrobów medycznych. Współzałożyciel i Chief Operating Officer w LIBRA PARTNERS.

Maciej Seiffert
Dyrektor Zarządzający TSLOGISTIC 

Absolwent studiów Executive Master of Business Administration w Collegium Da Vinci w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki.  Od ponad 12 lat związany z firmą TSLOGISTIC, a od 2019 roku na stanowisku Dyrektora Zarządzającego.  W branży logistycznej od 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach transportu, obsługi klienta oraz sprzedaży.  Prywatnie pasjonat włoskiego stylu życia.

Maciej-Seiffert.jpg
7
8
9
10
11
12
13
Kotwica 14
Kotwica 15
Kotwica 16
Kotwica 17
bottom of page